Kалендар

октомври 2022
пн вт ср чт пт сб нд
  1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31  

2015-10
2014-12
2014-11
2014-10
2014-09
2014-08
2014-07
2014-06
2014-05
2014-04
2014-03
2014-02
2014-01
2013-12
2013-11
2013-10
2013-09
2013-08
2013-07
2013-06
2013-05
2013-04
2013-03
2013-02
2013-01
2012-12
2012-11
2012-10
2012-09
2012-08
2012-07
2012-06
2012-05

България ще рекламира вината си в Швейцария, САЩ и Китай

03.07.12 | Новини

С решение от 28 юни 2012г. Европейската комисия одобри поредната промоционална програма с българско участие - „Междудържавна програма за промоция на вина със ЗНП/ЗГУ в трети страни (Швейцария, САЩ и Китай)”. Програмата е българо-гръцка и е подадена съвместно от Националната лозаро-винарска камара и гръцката асоциация ENOABE, съобщава пресслужбата на МЗХ. Целта на програмата е популяризиране на български и гръцки качествени вина на пазарите на Швейцария, САЩ и Китай за срок от 3 години. Одобрената промоционална програма е на стойност 4 633 737 евро.

Това е втората одобрена промоционална програма за вино и общо седма поред с българско участие. Като обект на промоция досега са бялото саламурено сирене, кашкавал, кисело мляко, лютеница, печена белена капия, конфитюр от рози, мармалад от шипки и компот от праскови, както и качествени вина. Продуктите се рекламират на пазарите на Русия, Китай, Австралия, Бразилия, ОАЕ, САЩ, Швейцария, Украйна, Германия, Испания, Полша и Румъния. Общия бюджет на програмите надхвърля 25 млн. евро.